~ Schulsport mit der Sportunion

Die Lockerungen der Covid Schutzmaßnahmen ermöglichen wieder mehr Aktivitäten an unserer Schule. Yvonne Riepl, Trainerin der Sportunion Kärnten, versuchte in drei Einheiten mit spielerischen und spannenden Varianten unseren Schülerinnen und Schülern Sicherheit im Zusammenhang mit Bewegung zu vermitteln. Mit viel Spaß am Spiel und Elan waren die Kinder dabei.

V času ukinitev ukrepov proti pandemiji je tudi v naši šoli možnost dana, da ponudimo našim učenkam in učencem spet raznolike stvari. Z različnimi in zanimivimi športnimi igrami so naši šolarji in šolarke spoznali varnostna pravila glede športnega gibanja. Hvala Yvonne, od Sportunion, za lepo pripravljene enote, katere so otroci zelo uživali!